Friday, February 27, 2009

My First Blog..

mcm x caya lak...buat pertama kalinya aku ada blog sendiri...berbangga rasanyer walaupun terkial-kial gak nk buat ni..hehehe(nasib ade bantuan bintang kejora...hahaha)
errmm..blog nie utk kite berkongsi ceritakan..apa agaknyer yg menarik utk aku cerita..
k la...jom kita kongsi pengalaman aku menghadiri perkahwinan anak sulong bos aku. Bos aku nie berbangsa cina..so korang tau2 jela anak lelaki sulong....grand giler.
korang tau dah 11 thn aku keje kt company nie..aku jer melayu..bos aku nie agak cerewet tp baik hati especially lady boss (husband n wife working together)...they help me alot...million thanks to both of you..i'll never forgettt!!!!.
so bila dia nk terima menantu dah tentu la aku pun jd busy body gak..heheheh ade yang terpaksa ade saja menggatal nk tolong..
nk dgr lg x?? jom kita tgk wedding photo.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...